ايراد

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

ايراد

 

لطفا هرکي هر ايرادي در من ميبينه بگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
.

تا بلاکش کنم....والا ...
من چه ايرادي ميتونم داشته باشم....من به اين خوبي!!



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط اشرفي در تاریخ 1392/12/18/7 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

are azizam to mahi ashegetammmmmmmmmmmmmmmm banamaki
پاسخ:میسی :-*

این نظر توسط Nima در تاریخ 1392/12/12/1 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلامی دوباره
وبت عالیه
مرسی که سر زدی.خوشحال میشم بازم سر بزنی

این نظر توسط sajjad در تاریخ 1392/12/10/6 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...

این نظر توسط ثنــای دوست داشتنی در تاریخ 1392/12/9/5 و 21:49 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

واااااااااااااااااااااااقعاااا ااااااااااااااااا
پاسخ:بععععععععله...واقعاااااااا


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: