دی ماهی

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دی ماهی

 

بعضیا توپروفایلشون مینویسن:
من متولد ابانم
من متولد مهرم
من متولد تیرم
برادر من، خواهر من، افتخاره مگه؟
متولد هرماهی هستی باش، فقط با حال و با مرام باش مثل یک دی ماهی

 

 

 



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط روژينا در تاریخ 1393/6/18/2 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

اباني ها پرچمشون بالاست

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/11/26/6 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

منم موافقم چون دی ماهی هستم!!!!!

این نظر توسط حامی در تاریخ 1392/11/26/6 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

salam...merc ke behem sar zadi elnaz khanum...postat kheyli bahalan
manam dey mahiyam

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1392/11/25/5 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

معلومه که افتخاره مخصوصا اگه متولد مهر باشی
پاسخ:فقططططططط دی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: