يه كوشولو بخند

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

يه كوشولو بخند

میگن تو روز قیامت همه اونایی که میرقصن میرن

جهنم به غیر از بندریا.....چون وقتی دارن میرقصن

همش میگن توبه توبه توبه توبه......

***********************

میدونستید دو دسته از آدمها خوشبخترین

آدمای روی زمین هستند.....اونایی که

هرچی میخورن چاق نمیشن و اونایی که

تا سرشونو میزارن رو بالش خوابشون میبره....

من با افتخار اعلام میکنم خودم جزء دسته اول هستم.

شما چییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***********************

***********************

  

تا وقتی که نشه از اینجا من با بیل بزنم تو سر اونایی که کامنت نمیزاارن ،با من از تکنولوژی حرف نزنین!!!
***********************
 
آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران بپسندید ؛
 
تا حسابی دهنشون آسفالت بشه ...
 
***********************
 
 
 

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
.
Vase wc toon siphoon begirid kheyli

khoob

kar mikone

ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ

ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ :) ))) ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ

ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ

ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!

ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ :|
 
 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/11/2/3 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام ابجی جون
از حضور سبزت دروبم سپاس گزارم
پست های جدیدت هم حرف نداشت
بازم بیا پیشم
منم اپم
منتظرت هستم
نظر یادت نره


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: