يكمشو بگو

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط گلرخ در تاریخ 1393/1/5/2 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

يه بارعاشق شدم بسه/يه بارتنهاشدم بسه/نميخام اين دله خسه بشه تنهاديگه بسه/ديگه عاشق نميمونم ديگه ازتونميخونم بذارتنهاباشم تنهاديگه هرگزنميتونم جوگيرشدم خيلي خوندم ولي حتماگوشش بده اسم خوانندشونميدونم چيه يادم نيست الان

این نظر توسط roya در تاریخ 1392/11/26/6 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

اخه من بلد نیستم پشت فرمون بشینم
حالا چیکار کنم؟

این نظر توسط farid در تاریخ 1392/9/13/3 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

یولوم دوشر میخانه لر اوستونه / ایشدیکجه آکلیما سوگیلیم گلیر ... ( تاتلیسس )

این نظر توسط avisa در تاریخ 1392/8/13/1 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من دلم پاکه / امیر تتلو

این نظر توسط sozan در تاریخ 1392/8/13/1 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خراطااااااااااااااااا

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1392/8/12/7 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من دلم پاکه {امیر تتلو} خخخخخ

این نظر توسط سیمین در تاریخ 1392/8/12/7 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

منم مثل مسعود بعلاوه اهنگ من بیقرار توام سیروان خسروی وووقتی من تنها بودم مارک انتونی و کلی اهنگ اینریکه ومحسن چاووشی ومحسن یگانه ...

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/8/10/5 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

یه لحظه عاشقت میشم دوباره / فقط برای این که اشک بریزی.....(عبد المالکی)
ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
و مجید خراطها (همه ی اهنگاش قشنگه)

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/8/9/4 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من حیرووون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخاد .........................


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: