دلم تنگه

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

دلم تنگه

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده
که وقتی تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی
یه نفر میاد و بهت میگه با من دوست میشی؟
حالا ما که دوستیم، فردا سر صف میبینمت !!

 پيشاپيش فرارسيدن ماه مهرو تسليت عرض ميكنم



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط siamakzds در تاریخ 1392/6/29/5 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

دبیرستان بهترین دوران مدرسه هستش!

قدر تک تک لحظه هاشو بدون!
پاسخ:حتماااااااااا

این نظر توسط آرمـــــــــان در تاریخ 1392/6/27/3 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->



آی اولین روز ازتون امتحان بگیرن من جیگرم حال بیاد.....
پاسخ:ای خدا....اخه من چه هیزم تری به شمافروختم

این نظر توسط حجت در تاریخ 1392/6/27/3 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

بعضی ها دیگههههه به من سر نمیزنن
پاسخ:وقت نميكنم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: