يه سوال خفن

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط نادیا در تاریخ 1392/6/3/7 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

مشترک گرامی شما هم اکنون 1000ریال شارز همراه اول گرفتید

این نظر توسط مریم تر از پاکی در تاریخ 1392/6/2/6 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خواهش میکنم بای
خخخ

این نظر توسط ماهان در تاریخ 1392/6/1/5 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

آخرین اس ام اس من از طرف بابام بوده.
صبح پاشو برو بانک کارایه بیمرو انجام بده.بیام ببینم خوابی میزنم بیخ گوشت صدا بره بدی.
جواب من:
آخه پدره من تا حالا شده من دیرتر از 8 بیدار شم.اگه نرم طبق معمول باید تو حیاط بخوابم دیگه نه.

این نظر توسط حجت در تاریخ 1392/5/30/3 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

حجت بیا منو از دست اینا نجات بده بیا ی دروغی بگو این بود آخرین اس من

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1392/5/29/2 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام الناز جون اخری اس تو گوشیم اینه دلم برات یه ذره شده شب تو پارک میبینمت عشقم.به منم باش وور خوشت اومد بگو لینک کنیم همو. حتما گل هاااا منتظرم

این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/5/29/2 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی ها.ساغول حتما جواب ور


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: