آش رشته

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

آش رشته

 

 

 

 

 

اگه گفتی سوراخ های رو نمکدون واسه چیه ؟
واسه اینکه نمک ها خفه نشن …
(هار هار هار) مسخره ام خودتونین !

 

داشتم با یه یارو انگلیسیه چــت میکردم وسطش انگلیسیم ته کشید،
گفتم : Too rooh Ammat
گفت : یعنی چی ؟
گفتم: یعنی Love u
گفت: So too roohe Ammat too
( یعنی بیچاره عمه ام همیشه باید چوب نــدونم کاریای من رو بخوره … )

 

 

آقا آره درست ما دخترا بلد نیستیم پارک دوبل کنیم
.
.
اما خوب بلدیم دور بزنینم =))) مخصوصا شمارو اقا پسر =)))

دخترا موج مكزيكي

 

 

تو جاده داری میری بعد تابلو زده "خطر ریزش کوه"
خو الان دقیقا چی کار باید بکنیم؟
بریم؟
نریم؟
چراغ خاموش بریم؟
پیاده شیم هل بدیم؟
زنگ بزنیم راه و ترابری؟
فحش بدیم؟
تُـــف کنیم؟
نمیشه کاری کرد خو!!!
به نطر من باید به جای این تابلو یه تابلو بذارن روش بنویسن:
بیا ولی اگه کوه ریخت روت و زنده موندی نیای زر مفت بزنی!!

 

دیشب نشستم با هر دینی که حساب کردم دیدم آخرش باید برم جهنم ! :|

 



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط baran در تاریخ 1392/4/13/4 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

الی جون با وبت حال کردم...زود باش بیا تو وبم که تبادل لینک کنیم..
زود زود.

این نظر توسط آرمـــــــــان در تاریخ 1392/4/10/1 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->


این نظر توسط parya در تاریخ 1392/4/8/6 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

منم میرم جهنم

این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1392/4/8/6 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام وبلاگ قشنگی داری . خیلی خوب بود . ترول هات ، نوشته هات و ... . کار خودته ؟
راستی خوشحال میشم به وب تازه درست شده ی منم سر بزنی و برام نظر بذاری .
منتظرتم


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: