افتخارپارس

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

افتخارپارس

 

تورکی یازیرام فارسلار سواستفاده المسینلر
گوردوم بعضی تورکلر الر کلوبدا فریاداندا زانا کتیبه زادالیبلر ایران ادوزماخینان ناراحتدیلر
بدبخت بی تیمین شعاری افتخار پارسدی یانی سن من حساب دسن
ایندی گینه اوزی وری گیج لیخا
اخیرده ده ساقولسون مسی


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط ترک قیزی در تاریخ 1393/5/29/3 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

ما اریایی نیستیم ما از نزاد اغوز هستیم مایه ی شرمساری برید یکمی مطالعه کنید در ضمن کسایی که نمی تونن ترکی بخونن شروع کنن به نوشتن تا بتونن بخونن مثل خودم که حالا می تونم بخونم.
پاسخ:به اعصابت مثلث باش خخخخخخخخخخ

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/5/11/6 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

حالا که نفهمیدی هیچی راحت باش خخخخخخخخخ

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/5/10/5 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

عاشق نظراتم که هیچ ربطی به مطلب نداره...ولی ابجی تو تو لیست منی سپاه هم وبلاگ منو دنبال میکنه به وبلاگای دوستامم سر میزنن مواظب باش اون ماشین سیاهه نیاد دنبالت
من که نفهمیدم چی گفتی!!خخخخ

این نظر توسط ☠ ღ нλϯʁ£ℓ در تاریخ 1393/4/25/3 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

آبجـــی ؟؟؟؟؟
آپ کن دیگـــه
وبت خیلی قشنگه حیفه آپ نمیکنی ...


بخاطر زیبایی مطالبات

این نظر توسط آرمــــــان در تاریخ 1393/4/19/4 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

من که دارم شاخ درمیارم....
مطلبی که نوشتی چی میگه این نظرات چی میگن....
زمین تا اسمون فرق داره...
ولی خلاصه اینکه حذف شد...
راستی الناز دیگه آپ نمیشی...
خبریه
پاسخ:داداش حال وبو ندارم بخدا

این نظر توسط مهدی (عشق یاس) در تاریخ 1393/4/19/4 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

یاشاسین تورک یاشاسین اذربایجان

باجی ایه ایستیسن منی لینک ائله خبر وئر سنی لینک الیم

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/4/15/7 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام من ترکی بیلمرم.ولی حال کردم میدونی چرا؟؟؟؟؟
چون که اینقدر به اصالت خودت اهمیت میدی.دمت گرم.کاش همه باور کنن که ما ایرانی هستیم وخجالت نکشن از ایرانی بودنشون زنده باد ایران .با این که این همه فشار روشه .ولی میلیاردها انسان انگشت به دهن مونده که ایران عجب ایرانیه . اقتدار اقتدار ایرانی

این نظر توسط سارابک در تاریخ 1393/4/14/6 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

عزیزم منم خیلی ناراحت شدم حتی وقتی به بوسنی باختیم من تا صبح نخوابیدم وگریه کردم اینم به خاطر اینکه هر چی باشه ایرانی هستیم و همه ما باهمیم ایران یعنی سرزمین اریایی ها ماهم جزوی از اریایی ها هستیم دیگه

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/4/7/6 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

باسلام

ضمن تبریک ماه مبارک رمضان

اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم

ببخشید ک واس پستات نظر نذاشتم ایشالله جبران میکنم

خوشحال میشم نظرتو راجع اولین اپم

بدونم

منتظرت هستم

بای تا های دیه

http://eshgham_mahshid1.loxblog.com

این نظر توسط بهارنارنج در تاریخ 1393/4/5/4 و 6:01 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

حذفیده شد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: