بي شوهري...

دخترآذري

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

بي شوهري...

به یه دختره تو خیابون گفتم...

جوووووووون جیگرتو بخورم!!

 گفت بیا بخور

 من اصن گرخیدم گفتم نه مرسی

 گفت : نه باید بیای بخوری

 من فرار کردم دنبالم دوید هی داد میزد

میگفت بیا بخور دیگه بیااااااااا

 تا خونمون مث چی دویدم

واقعا که بی شوهری دیوونه کرده ملت رو



مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/8/10/5 و 12:20 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

والله ب خدا

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1392/8/9/4 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

پست ضد دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه تو دختر نیسی؟
ب خودت ک رحم کن لااقل


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: